HVORDAN FÅR VI DET HELE TIL AT HÆNGE SAMMEN? ISABELLA#1

Hello there everyone

Min uge går meget stille og rolig for det meste , jeg føler ikke jeg har har det svært ved at få det hele, der er selvfølgelig nogle undtagelser. fx. sidste uge havde jeg en travl uge. Jeg er i gang med kørekort, som jeg bare vil have overstået så hurtig jeg kan. Men kørekortet tager meget tid på ens fritid, med teoritimer i fritiden og køretimer som nogle gange er lagt i skoletimerne, så man skal gå fra timerne for at tage ud og køre. Det kan godt gå ud over ens karaktere, begrund af man miser nogen timer, og man får også meget fravær. Ud over at bruge min fritid med kørekortet, er jeg også meget på cafetur sammen med veninderne inde i byen. Vi har nogle stamsteder som vi som regel går på når vi skal på cafetur, som Cafe jorden, Ziggy og Rømer, for at jeg kan gå på cafe så tit, arbejder jeg også 2 gange om ugen.


Kisses Isabella

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

BLOGGEN SOM MEDIE

AARHUS BUSINESS COLLAGE AND VIETNAM

HVORDAN FÅR VI DET HELE TIL AT HÆNGE SAMMEN? MAJA#2